Największą popularnością cieszyły się promy Wilga, Pliszka i Słonka, które łącznie przewiozły nad Wisłą ponad 147 tysięcy pasażerów. Te kursujące latem środki transportu umożliwiały szybkie i komfortowe przeprawy między brzegami rzeki. Każdy prom miał swoją unikalną trasę – na przykład Słonka przewoziła podróżnych z Cypla Czerniakowskiego na Saską Kępę, zaś Wilga łączyła Podzamcze z plażą przy warszawskim ZOO.
Nie mniejsze zainteresowanie wzbudzały zabytkowe autobusy linii 100, zwanej „setką”. Kultowe pojazdy, w tym „ogórek” z 1972 roku, a także modele niskopodłogowe jak jelcz, MAN czy solaris, przyciągnęły ponad 30 tysięcy pasażerów. Linia 100 umożliwiała wygodne odwiedzenie najważniejszych warszawskich atrakcji, m.in. Muzeum Powstania Warszawskiego, POLIN czy Starego Miasta.
Również linie tramwajowe przyciągnęły sporo miłośników zabytkowych pojazdów. Weekendowa linia T, obsługiwana przez historyczny tabor, zgromadziła ponad 18 tysięcy pasażerów. Na trasie kursowały m.in. legendarne „parówki” i „akwaria”, a największą atrakcją był tramwaj GT6, zwany „Norymbergiem”, wypożyczony na sezon letni z Krakowa.
Miłośnicy kolei również znaleźli coś dla siebie – Piaseczyńska Kolej Wąskotorowa przyciągnęła ponad 3,5 tysiąca pasażerów. Lokomotywa rumuńskiej produkcji, ciągnąca wagony pamiętające jeszcze czasy towarowe, stanowiła wyjątkową atrakcję dla miłośników kolejnictwa.
Nie zabrakło także rejsów na Zalew Zegrzyński. Całodniowe wyprawy statkiem „Zefir” do Serocka przyciągnęły blisko 4,5 tysiąca podróżnych. Rejsy rozpoczynały się nad Kanałem Żerańskim i oferowały możliwość podziwiania malowniczych widoków, w tym ruin mostu z XIX wieku.
Warszawskie Linie Turystyczne zapowiedziały powrót 1 maja 2025 roku, dając warszawiakom i turystom kolejną okazję do odkrywania stolicy z wyjątkowej perspektywy.